duminică, 13 ianuarie 2013

Soul

         
             Ai aparut brusc. Mi'ai placut. Te'am considerat ceva special, o fiinta draguta, dar puterinca. Un sentiment de pret s'a conturat timid, dar sigur in mintea mea. Nu te cunosteam absolut de loc, dar as fi vrut sa o fac. Erai fascinata de ce scriam, de modul in care, poate, vedeam eu lucrurile. Dar vreau sa stii ca nu meritam aceste aprecieri, aceste laude..
          Vezi tu... Cuvintele trec(chiar daca uneori mai greu)..Insa, sentimentele, de orice natura, lasa amprente... 
Erai ceva divin...




          Am nevoie de o vacanta. 
          Am nevoie sa te strang in brate, sa te sarut, sa te iubesc.
M'am saturat sa te stiu ca o straina...



Am nevoie de mai mult, de sentimente..de simtiri sufletesti.
Nu vreau sa suferi, cum stii prea bine ca stiu ca nu"ti place.
Nu vreau sa insist, cum stii prea bine  stiu ca nu"ti place.( nici mie )
Nu vreau...
Sa se termine asa...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu