joi, 20 decembrie 2012

Speranta



                 


         Ma trezesc in spasme, ca dintr'un vis urat ce pare sa nu se termine.

        Ma uit temator in jurul meu....
     
        Nu esti, patul e gol  !!!
     

        Buimac inca, incep sa te caut....

   
Usor, ma dumiresc ca e in zadar sa fac asta: nu esti langa mine, esti departe. Ai plecat, de mult... Ai plecat sa cauti ceva mai bun, mai satisfacator, un om mai bun, un fresh start. M'ai aruncat ca pe un gunoi, ca pe un muc de tigara. Sentimentele si trairile mele s'au stins precum o tigara aruncata in apa marii. Rasaritul meu e pamantiu, e sumbru. Pescarusii sunt inlocuiti de corbi, scoicile de ghimpi ce'mi strapung membrele.
Imi vin in minte amintiri placute: prima intalnire, parfumul pielii tale invadandu'mi simturile, gustul buzelor tale.       Ma zvarcolesc in pat cand rememorez clipele de placere: valuri de ciocolata se unduiesc perfect pe formele corpului tau, Mi'e dor sa te am, mi'e dor sa te simt, mi'e dor sa te vad acum asa cum nu te'am privit pana acum. Ma incearca tot felul de sentimente, de trairi in aceasta perioada... Trec de la o stare la alta: plang, zambesc, ma zbat si'ncerc sa uit, tremur... totul datorita unor amintiri, care palpaie'n suflet, precum flacara unui foc de tabara ce se chinuie sa nu se stinga.
Imaginatia o ia razna. Apar in mintea mea nori albi de cuvinte frumoase, valuri de culoarea jeleului pline de personaje de poveste. Sufletul isi traieste ultimele clipe de fericire. E ranit de sageti aruncate nemilos si la intamplare de cineva drag. Tot ce'i frumos s'a stins brusc, ca un apus de soare grabit. Cuvinte fara rost, jigniri ucigatoare, un cumul de lucruri urate s'au cuibarit acolo, in cel mai frumos si pur loc din corpul unui om.
       Doi ochi caprui imi soptesc din adancuri ca e prea tarziu sa mai fac ceva. Tu pari pierduta pentru totdeauna. Un nor de fum s'asterne peste acest abis de visuri spulberate, peste acest cimitir al ingerilor cu aripi rupte! Ingeri ce au acum cange si mainile's pline de sange.
Simtirile mele sunt napadite de fiori reci, de ganduri sumbre. Imi vin in minte tot felul de scenarii, de actiuni, de vorbe...
       Dar sunt hotarat sa nu ma razbun. Nu merita. Sunt hotarat sa incerc sa'mi salvez sufletul din ghearele iubirii neimplinite, neimpartasite. Precum un Phoenix, incerc sa renasc din propria'mi cenusa





Inca Una Si Ma Duc...

M'i s'a pus capac

M'am saturat.. De tot ce ma inconjoara. De mintile incuiate. De ce nu stii sa accepti si o alta varianta decat cea proprie? O alternativa. Nu esti in stare sa'mi dai un raspuns. Esti prea incuiat/a, ti'e teama si te eschivezi. Fugi de mine, de parca'as fi un zeu... Sunt o persoana ca tine.
M'am saturat de curve(si la feminin si la masculin spus).
M'am saturat de minciuna. Ma doare'n pula "de bani, toale si faima". Vreau doar sentimente..
Vreau sa plec departe de casa, sa nu stie nimeni de mine. Eventual mi'as lua un tovaras de drum. O tipa. Pe care sa n'o cunosc mai deloc, s'o descopar pe parcurs.
Vreau sa stau intins in iarba si sa ma bucur de soare, sa fumez, sa cant si sa profit de clipele ce merita cu adevarat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu