miercuri, 16 ianuarie 2013

mnda

Aveam de gand sa scriu ...
Sa scriu.. ce pula mea...
Imi cer scuze.. am ramas un pic prost.. mi'a fugit si ideea,
O las pe alta data.. poate mai tarziu, mai la noapte, acu n'am chef de nimic


As bea o bere.. As bea mai mult de'o bere...

P.S. Mi'a spus cineva ( se stie el cine ), ca dupa " . " se scrie cu majuscule, acuma mi'a picat placa, probabil de la nervi......
* Hai c'am dat'o dracu.. La mine in TEXT, pun PUNCT unde vreau eu si cum vreau eu, s'a inteles...
* IN propozitia mea Scriu CuM vreau eu Cu MAJUSCULE sau diacritice....
* Daca nu'ti place ce vezi ...si nu te gadila la ochiometru sau, te gadila prea tare.. Dai cu praf de mers....
SICTIR.





Legenda:

SICTÍR, interj. (Arg.; în expr.) Hai sictir! = pleacă! marș de aici! șterge-o!; A da cu sictir = a sictiri. – Din tc. siktir.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu