marți, 4 octombrie 2011

.....

Ejaculare sufleteasca precoce


               Fiecare dintre noi ( barbatii) are cate o metoda de a’si amana momentul culminant. De cand am inceput si noi sa vedem cu ce se mananca sexul, am incercat sa gasim mici jocuri prin care ne putem lua gandul de la ceva  de la care nu ne putem lua gandul nicio secunda. Si asta mi se pare un pic ironic. Mergem pe strada si ne gandim: mama ce I’as face lu aia …. ; mama uite’o p’asta cum arata….. etc. Si cand ajungem acolo in fata faptului implinit,  in anumite momente, recurgem la metode care mai de care mai hazlii. La inceputul vietii sexual mai des, apoi din ce in ce mai putin. Ca deh acuma suntem baieti mari si ne putem controla simtiriile.
          Mai demult mi’a fost adresata o intrebare, care suna ceva de genu” :Tu cand faci sex vorbesti? Atunci am raspuns… Aaaaaa DA, lasand gluma de’o’parte acesta este un mod de autocontrol, sau nu chiar ma gandesc … si gasesc dragut ca in momentele delicate sa faci complimente (La asta ma refer cand sun ca vorbesc atunci cand fac sex ). Prima mea metoda care ma ajuta sa evit la inceput momentele jenante, era sa fac o suma asemanatoare sirului lui Fibonacci ( am aflat mai tarziu ca asta era teoria matematica ) si anume incepeam de la 1 si adunam…1+1=2+2=4+3=7+4=11+5=16… si asa mai departe pe undeva pe la +16 deja eram pe alta planeta si departe de un act sexual de care  puteam sa ma bucur relaxat. Dar acum insa asa cum spuneam am invatat de mult sa ma controlez…
     Si e pacat, majoritatea barbatilor cresc cu anumite idei preconcepute pe care nici Freud sau Jung n’ar putea sa le scoata din capul lor. Si ca sa nu mai generalizez, hai sa vorbesc de ideile pe care le’am auzit eu de’a lungul timpului. Barbatul e puternic, barbatii nu’si exprima sentimentele, barbatii nu plang, barbatii aduc bani in casa, tre sa aiba pula mare, sa intre primii in restaurant, sa manance cu gura inchisa, sa plateasca nota, sa duca gunoiu, sa munceasca mai mult decat o femeie, sa nu’si dea drumu repede, sa’si satisfaca femeia, sa fie monogami, sa nu se scarpine la coaie/in cur/in nas, sa sties a conduca bine, sa repare diverse instalatii prin casa, sa nu se imbete, sa sties a danseze, sa asculte femeia, sa fie un tata bun, sa vrea copii, sa sties a creasca un copil, sa nu aiba burta, sa aiba bani, sa nu minta, sa nu fumeze…. Si lista poate continua la nesfarsit, fiecare reprosi pe care l’ai auzit vreodata de la vreo femeie iti ramane intiparit pe cortex sit e urmareste pana la finalul vietii, iar daca unul l’ai auzit de la mai multe femei, iti creeaza problem de constiinta si complexe. A nu se intelege gresit, sunt de accord cu multe dintre cele enumerate mai sus…
              Cu ceea ce nu sunt eu de accord, este ca nu vreau sa fiu mereu sub incidenta autocontrolului. Nu cu femeia de langa mine… nu cu ACEA femeie.. Nu spune nimeni ca langa ea pot sa’mi permit orice. Dar cu ea ar trebuii sa’mi permit sa’mi dau drumul repede la suflet, fara ca la final sa aud un oftat prelung si o privire in ochii ei care arata o repulsie fata de izbucnirile mele sentimentaliste. Nu vreau ca atunci cand ma simt slab, vulnerabil, sentimental, poetico’labagic sa simt nevoia sa incep sa innumar din nou : 1+1=2+2=4+3=7+4=11+…

                Ati ghiciti azi sunt mai sentimentalist… de fapt ma simt ca un cur. Ba nu, scuze ma simt ca dracu… Sincer sa fiu nici nu stiu de ce am scris toate astea… probabil n’am vrut decat sa rog femeile care citesc aceste randuri, sa ne ierte atunci cand, din cand in cand, ne dam drumul prea repede 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu